Kannanotot

Energiakysymysten merkitys kasvaa yhteiskunnassamme jatkuvasti: ilmastonmuutos, toimitusvarmuus ja sähkön hinta ovat jo nyt osa jokapäiväistä keskustelua.

Aktiivisena yrityskansalaisena Fortum osallistuu julkiseen keskusteluun ja tarjoaa asiantuntemuksensa myös päättäjien ja kansalaisjärjestöjen käyttöön. Annamme mielellämme rakentavia ehdotuksia uusien aloitteiden ja lainsäädännön pohjaksi sekä käymme aktiivista keskustelua viranomaisten ja päättäjien kanssa energiasektorin keskeisistä kysymyksistä.

Voit tutustua Fortumin kantaan energiakysymyksissä sekä lukea energia-asioita ja yhtiötämme koskeviin uutisiin ja kirjoituksiin laatimiamme vastineita klikkaamalla linkkejä alla:

Tervetuloa ForEnergy -blogiin
ForEnergy-blogissa keskustellaan energia-alaa ja yhteiskuntaa koskettavista ajankohtaisista aiheista. Blogissa jakavat ajatuksia asiantuntijamme sekä johdon jäsenet.

Fortum Energy Review -katsaus (englanninkielinen)

Fortum Energy Review tarkastelee eurooppalaisten sähkömarkkinoiden tärkeimpiä suuntauksia ja nostaa esiin ajankohtaisia aiheita. Elokuussa 2014 julkaistussa sarjan ensimmäisessä osassa keskitytään kustannustehokkaaseen ilmasto- ja energiapolitiikkaan.

18.5.2015